Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תכנון ועיצוב פנים לבית היפה בישראל!

הבית זכה במקום הראשון בבחירת הגולשים של בניין ודיור בתחרות הבית היפה בישראל בתקציב של עד 3 מיליון ש"ח.

בית דו משפחתי, 3 קומות, שטח בנוי 323 מ"ר

 דיירי הבית: זוג + 2 מתבגרים וכלב

הקו העיצוב שנבחר לבית תואם את המקום שבו הוא נמצא בין כרמים ושדות, בסגנון בוהו שיק.

הטבע חודר לבית ומשלב צבעים חמים וכהים של עץ הנמצאים בנגרות הבית ובחדרי רחצה, לצד גוונים בהירים של פשתן ואבן טבעית הנמצאים בריצוף הבית, בטקסטיל ובריהוט.

המשחק בין המרקמים והגוונים יוצר עושר עדין והרמוני שמאוד נעים לשהות בו, יוצר תחושת רוגע ומרחב.

כבר בכניסה לבית פוגשים במטבח כשנוף הכרמים חודר ברווח שבין ארונות העץ הגבוהים לאי המרשים שפונה לסלון ולבריכה. המטבח הגדול מציע שפע של מקומות אחסון, שני כיורים וישיבה לשישה סועדים. חזיתות הארונות שונות בין חלקי המטבח, האחת במרקם עץ טבעי, והשנייה דלתות חלקות בגוון בהיר.

תכננו ועיצבנו את כל הנגרות בבית בהתאמה מושלמת לצרכים ולגודל החלל, החל מארון היין המרשים שנמצא בחלל המגורים ומכיל אחסון ותצוגה של אוסף היין, וגם אפשרות לפתוח את דלתות הקונספטה בפתיחה מלאה לתוך הארון ולקבל גם משטח עבודה ומזיגה מואר ומרהיב ביופיו.

בעיצוב הסלון הושם דגש על האווירה המרגיעה המשלבת נוחות ופינוק. חיפוי העץ בקיר הטלוויזיה לצד אבן פראית טבעית, בדים בהירים עם טקסטורות רכות לצד שולחנות העץ. התקרה משלבת תאורה שקועה וסמויה כדי להעצים את תחושת הגובה בחלל ועל מנת שלא להסתיר את הנוף.

כל הארונות בחדרי הרחצה תוכננו ועוצבו בהתאמה לריצופים שנבחרו בו. בחדר רחצה של האורחים תוכנן ארון עץ אגוז בשילוב סרגלים שעליו מונח כיור שיש יצוק, תואם לגווני האבן במקלחון.

בחדר רחצה ילדים תוכנן ארון בגוון אפור בהיר עם חריצים שמתמזג עם הקירות האפורים בטקסטורת ט'רצו צבעונית- יוצר אווירה מאוזנת ושקטה

בחדר רחצה הורים שרובו מחופה בגווני שיש שחור לבן, תוכנן ארון ענק בעץ אגוז כדי לתת תחושת חמימות לחלל.

גולת הכותרת בקומת חדרי השינה היא חדר הארונות המושלם שתוכנן ללקוחה עם סטייל מרשים: אחסון רב, פינת איפור, מגירות נעלים…ומה לא?!

גם הארונות בחדרי הילדים קבלו עיצוב עם שיק , בשילוב ארון סגור עם תאים פתוחים לאקססוריז ונוי.

איך זה היה נראה קודם?

    מזמינה אתכם להיפגש לקפה!

    מלאו את הפרטים ואצור אתכם קשר

      תכנון ועיצוב הבית מתחיל עכשיו!

      בוא נפגש ונתחיל לעבוד!

      חברות שיווק ופרסום חברות שיווק ופרסום