Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מעצבי פנים בתל אביב

מעצבת פנים תל אביב

העיר הגדולה היא עיר מאתגרת למעצבי פנים משום שאפשר למצוא בה באמת מכל וכל, בתים קטנים לצד דירות יוקרה, דירות ישנות לצד דירות קבלן. מעצבי פנים בתל אביב יודעים היטב שהאתגר הוא בהתאמת כל עיצוב ללקוחות ובתים כדי שירגישו נוח וגם יתגאו בעיצוב מרשים לנוכח כל התחרות מסביב. כך שמצד אחד הכל אפשרי ומותר ומצד שני יש לחץ בלתי פוסק להיות הכי חדשני ומהמם במונחים תל אביביים. עם זאת, המקצועיות של מעצבת פנים טובה מובילה אותה לבחור במה שטוב לכם ולאו דווקא רק משום שזה באופנה. מלי לוי אלבוים מעצבת לכם בתים יפים שנוח לגור בהם והם הופכים להיות קן חמים לכל המשפחה שתוכלו להתגאות גם בייצוגיות שלו.

כיצד לעבוד נכון עם מעצבי פנים בתל אביב?

  • זה בסדר גמור לרצות לעצב בית ספקטקולרי ויוצא דופן אבל צריך לזכור שבסופו של דבר הוא צריך לשמש למגורים. מכיוון שבתל אביב יש יותר בתים שמיועדים גם לאירוח והם משמשים גם כרטיס ביקור, סביר להניח שתרצו להשקיע יותר אבל לא בהכרח חובה להתפשר על פונקציונליות ונוחות.
  • במובן הזה של ייצוגיות, חשוב להיות מעשיים ולא רק לרצות בית שיעייף אתכם בעיצוב שלו לאחר שנה. גם אם יש טרנד שמוצא חן בעיניכם יש לבדוק עם המעצבת אם הוא אכן מתאים למפרט הטכני של הדירה, או שיש להתפשר ולוותר על הרעיון כי הוא פשוט לא ייצא טוב במיוחד. במובן הזה, חשוב לזכור שגם אם יש משהו שתרצו מאוד אבל הוא לא משתלב או משרת היטב את המראה הסופי, אולי כדאי להקשיב למעצבת שתנסה לומר לכם זאת.
  • אם התקציב שלכם מוגבל רצוי לתכנן תכנית גדולה בכל זאת ולהתחיל ליישם אותה בהדרגה. הדברים שאי אפשר לוותר עליהם באמת יהיו בעדיפות ראשונה. את כל השאר תכניסו לאט כשתוכלו להרשות לעצמכם זאת.

עיצוב פנים בתל אביב – ליהנות מבית מעוצב בתקציב שלכם

מעצבי פנים כמו מלי לוי אלבוים יודעים לעבוד עם לקוחות בכל רמת תקציב כדי לעזור לכם לעצב לעצמכם בית נעים ויפה, שיהיה גם נוח ונעים למגורים. ההשראה שהיא מקבלת ממקורות שונים עוזרת לכם למצוא את המראה שמתאים לכם במחיר נוח.

 

 

עיצוב פנים בתל אביב

מעצבת פנים בתל אביב

עיצוב פנים תל אביב

תל אביב היא עיר מרתקת שלא מפסיקה להתחדש מכל הבחינות ובפרט במראה הבתים בעיר, מבחוץ ומבפנים. כך לדוגמה עוד לפני קום המדינה תל אביב אימצה את סגנון הבאוהאוס שהיה מודרני אז, ועוד קודם לכן נבנו בה בתים שזכו לכינוי "בתי חלומות" – וששילבו באופן מקסים אר-דקו ואדריכלות אסלאמית. האקלקטיות מאפיינת את העיר הכל כך מגוונת גם כיום, ובהתאם מומלץ לבחור מעצבי פנים בתל אביב שלא נרתעים מרעיונות חדשניים ומשילובים ייחודיים. מלי לוי אלבוים, אמונה על עיצוב פנים אקלקטי בהתאמה מדויקת לשגרת החיים ולתפישת העולם של כל לקוח או לקוחה.

האיכויות החשובות של מעצבי פנים בתל אביב

* קשב – אמנם מעצב או מעצבת הפנים הם הסמכות המקצועית בתהליך, אבל חשוב לזכור שבסופו של דבר בני הבית הם אלה שיחיו בנכס, ולכן הבסיס לכל תכנון ועיצוב פנים הוא קשב רגיש לכל ניואנס, לכל בקשה, לכל חלום וגם לכל חשש של הלקוחות.

* ניסיון – הניסיון של מעצב או מעצבת פנים מאפשר להם לדעת מה ניתן ליישם בכל מסגרת תקציב, מה מחייב עבודות מורכבות וממושכות ועל מה עדיף לוותר. מעצבים ותיקים גם יודעים איפה לקנות כל חומר גלם או פריט לטובת העיצוב המבוקש, כך שהאיכות תהיה מקסימלית והמחיר מינימלי.

* מחויבות מוחלטת – החיים בתל אביב דינמיים להפליא, וגם תהליך עיצוב ותכנון דירה, ובפרט אם הוא כולל גם שיפוץ, עשוי להיות דינמי אף הוא. רק מעצבים עם מחויבות מלאה ללקוחות ובהתאם זמינות מרבית יכולים להוביל את התהליך בדרך הנכונה ביותר – ולהגיע ליעד, כלומר התוצאות המרשימות ביותר האפשריות.

מעצבי פנים בתל אביב – להפתיע ולדייק

כשמחפשים מעצבי פנים בתל אביב, כדאי לבחון בנוסף לאיכויות החיוניות הנ"ל גם את החיבור שנוצר עם כל איש או אשת מקצוע. מלי לוי אלבוים מאמינה שעיצוב פנים הוא קודם כל חיבור עמוק לרגשות ולתחושות (של בעלי הנכס כמובן), ושעל בסיס זה מתקבלות התוכניות הנכונות ביותר. בנוסף מנחה אותה השאיפה לרגש ולהפתיע, תוך כדי הקפדה על דיוק מרבי בתכנון וביישום, כך שהדירה תשקף את ההוויה התל אביבית ובמקביל גם את האישיות של האנשים שחיים בה.

    תכנון ועיצוב הבית מתחיל עכשיו!

    בוא נפגש ונתחיל לעבוד!

    חברות שיווק ופרסום חברות שיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support