Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב בתי יוקרה

מלאכת עיצוב בתי יוקרה מתבססת על מספר היבטים מרכזיים: החל מבחירת הקו העיצובי, חומרי הגלם האיכותיים ביותר, יצירת מרחב נעים ומואר ועד שילוב אלמנטים פונקציונליים – כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מביתכם, רצוי להקדיש לכך מחשבה רבה. כדי לקחת את הצעד הראשון לעבר שדרוג החלל היוקרתי, מומלץ ליצור קשר עם מעצבת הפנים מלי לוי אלבוים. אני בוגרת החוג לעיצוב פנים ואת הדרך לתחום עיסוק זה עשיתי תוך ראייה חדשנית ואסתטית. כמו כן, בין אם מדובר במגזר העסקי או הפרטי, אלווה אתכם משלב גיבוש התפיסה העיצובית, הבנת הצרכים והמטרות שלכם ועד עמידה בלוחות הזמנים והתקציב.

מלאכת עיצוב בתי יוקרה – במקצועיות וביצירתיות הדרושה

מדי יום ביומו, אנו עובדים ארוכות; משקיעים אנרגיה וזמן רב לצורך הגשמת חלומותינו – כאשר רכישת בית או דירת יוקרה הינם בראש סדר העדיפויות. שואפים לעבור לבית יוקרתי? מעוניינים להשקיע במלאכת השדרוג והשיפוץ של חדריו השונים? כדי שחלל זה יענה על ציפיותינו ויציג מראה הרמוני, אסתטי ופונקציונלי, יש להקפיד על מלאכת עיצוב מקיפה, איכותית וחסרת פשרות.

כאשר אנו מדברים על עיצוב בתי יוקרה, הכוונה היא לתהליך עבודה משמעותי בסופו תתקבל התוצאה הרצויה. לשם כך, יש להשלים כל שלב בתהליך – על הצד הטוב ביותר. ראשית כל, יש לבחור בקו העיצובי הרלוונטי. בין אם מדובר בעיצוב מינימליסטי, כפרי, אקלקטי, קלאסי או שמא מדובר בסגנון עיצוב אחר – יש להקדיש לכך את מלוא המחשבה.

כמו כן, יש לבחור את דרכי השיפוץ השונים כמו גם בחירת החדרים בהם תתבצע המלאכה. בין אם מדובר בחידוש המטבח, בחירת האריחים לחדר האמבטיה או שמא מדובר בבחירתם של פריטי הריהוט והאבזור המדויק – מדובר בשלב משמעותי ביותר.

מעבר לכך, יש לבנות את תכנית העבודה – הכוללת את סוגי המשימות, קביעת לוחות הזמנים כמו גם את התקציב הרלוונטי. בהצלחה!

 

עיצוב בתי יוקרה – להתאים בין העיצוב לבין הלקוח

בבואכם לעצב את ביתכם הפרטי והיוקרתי, אשמח ללוות אתכם שלב אחר שלב – עד לתוצאה הרצויה. זאת ועוד, לאור הניסיון וההכשרה הרבים בהם אני מחזיקה בתחום תכנון ועיצוב דירות, בתים פרטים, משרדים וחנויות.

עיצוב בתי יוקרה - מלי לוי אלבוים תכנון ועיצוב פנים

עיצוב פנים בתי יוקרה

בישראל נבנים מגדלים רבים ויוקרתיים בכל מקום, ולכן גם גוברת הדרישה למצוא עיצוב בתי יוקרה שתואם את התנאים ואת היכולת של בעלי הבית. במקרים רבים האפשרויות הבלתי מוגבלויות יוצרות הזדמנות פז לכל מעצבת פנים ליצור מעין גלריות קטנות. עם זאת, היא חייבת לזכור תמיד שמדובר בבית שצריך להיות נוח לחיות בו וגם בעיקר לארח. השימוש העיקרי של בתים כאלה הוא גם באירוח אנשים מאותו חוג של בעלי הבית ולכן חייב להיות ייצוגי ואסתטי למראה גם בשטחי האירוח הגלויים שלו. המומחיות של מלי לוי אלבוים היא לעצב בתים יוקרתיים שלא נופלים באסתטיקה שלהם מכל בית שרואים במגזינים מרחבי העולם.

מה חשוב לדעת על עיצוב בתי יוקרה?

  • בבתים כאלה הפוטנציאל הוא אין סופי ולכן כמעט כל חלום שיש למעצבת או לבעלי הבית יכול להתגשם בקלות. זה אומר שחייבים מצד אחד לפתוח את הדמיון לכל האפשרויות שעומדות לפניכם, אבל מצד שני לא לאבד את הפרופורציות ולא להגזים וליצור בית שאי אפשר לחיות בו באמת מבלי להרגיש בו נוח. זה אומר שבית יוקרה כזה צריך גם מגבלות ולא רק פוטנציאל עצום.
  • חומרי הגלם שמשתמשים בהם בבתים כאלה הם תמיד הנדירים והטובים ביותר שיש, ולכן המראה הייחודי שלהם מדבר בעד עצמו. מלבד כל מה שאפשר ליצור מהם – חיפוי, רצפות, מסגרות, כלים סניטריים, מדרגות ועוד – יש לזכור שלפעמים הם הבסיס שעליו לא צריך להניח יותר מדי. לפעמים החומרים האלה מדברים בעד עצמם וזה מה שעושה עיצוב בתים כאלה לאלגנטי ולקלאסי. מעצבת פנים טובה יודעת לעבוד עם החומרים האלה בדיוק במידה ולנצל את הפוטנציאל המרבי שלהם.
  • בתים כאלה זקוקים להפרדה מלאה וברורה בין השטחים הפרטיים לבין השטחים הפתוחים שמיועדים לאירוח. בבתים כאלה נוהגים לערוך אירועים רבים, ולכן כל עיצוב פנים שלהם חייב להכניס אלמנטים ייצוגיים ומתאימים לאירוח אנשים רבים בנוחות ובצורה אלגנטית.

עיצוב בתים יוקרתיים – אורח חיים יוקרתי בבית מעוצב

מלי לוי אלבוים היא מעצבת מנוסה שגם עיצבה בתי יוקרה רבים בהתאם לתפיסת העיצוב שלה לעשות שימוש באמנות ולהיות יצירתית. האסתטיקה שהיא מציעה לבעלי בתים כאלה היא קלאסית ואלגנטית, מתוך הבנה מלאה של צורכי המשפחות שחיות בבתים כאלה ולאורח חייהן.

עיצוב דירות יוקרה

 

עיצוב דירות יוקרה – מלי לוי אלבוים

מלי לוי – מעצבת פנים מקצועית ומנוסה, שמחה לעמוד לשירותכם ומעניקה שירות עיצוב דירות יוקרה ברמה הגבוהה ביותר. רוצים גם אתם ליהנות ממענה איכותי ומרשים זה? עתה תוכלו להסיר דאגה מלבכם ולהיעזר בשירותיה של מעצבת פנים מומלצת ומיומנת בעיצוב פנים בתי יוקרה, אשר שמה דגש על הצרכים הפרקטיים שלכם והסגנון העיצובי אותו אתם רוצים ליישם בבית.

 

על מה מתבסס עיצוב דירות יוקרה ?

עיצוב פנים בתי יוקרה מושלם ומרשים במיוחד מחייב אתכם בבחירה בשירותיהם של אנשי המקצוע המובילים והמיומנים ביותר בתחום עיצוב הפנים. תחום עיצוב דירות יוקרה מהווה תחום התמחות נפרד בו מעטים מצליחים להבטיח את מקומם ומסייעים לרבים להעניק לביתם ודירתם היוקרתיות את המראה והאווירה המרשימה והמפנקת ביותר. עיצוב חדשני ויוקרתי אותו רבים מבקשים ליישם בביתם, אמנם מותאם אישית, אך יתבסס לרוב גם על מספר נקודות. העיקריות שבהן הינן:

  • חומרי גלם איכותיים – אלו חייבים להיות ברמה הגבוהה ביותר. לא ניתן יהיה ליצור עיצוב פנים יוקרתי עם חומרים מזויפים שהרי כך לא יושג הגימור המרשים והמבריק אשר כה מאפיין את עיצוב זה.
  • אווירה מרווחת – בתי יוקרה מתאפיינים בתחושת חלל רחבת ידיים וזרימת אוויר בין כל החללים. כך שעיצוב הפנים יתייחס בצורה מהותית גם לחלוקת החלל, המיקום של הצבת פריטי הריהוט השונים ותכנום תאורה טבעית ומלאכותית בצורה מדויקת ומיומנת.
  • מענה מותאם אישית – חשוב לציין כי העיצוב היוקרתי אינו דוגל אך ורק במראה אסתטי ואלגנטי, אלא גם בפתרון מדויק ואיכותי לצרכים פרקטיים יומיומיים המשלבים טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת.

עיצוב פנים בתי יוקרה בכל סגנון 

שירותיה המיומנים של מעצבת הפנים, מלי לוי, מאפשרים לרבים ליהנות מעיצוב פנים יוקרתי בהתאמה מדויקת לסגנון המועדף עליהם. כך שבין אם אתם מעדיפים את הסגנון הקלאסי ובין אם אתם מחסידי העיצוב המודרני, הרי שכאן תוכלו ליהנות ממענה מדויק לכל צורך והעדפה אישית שלכם. למידע נוסף, השאירו פרטים באתר צרו קשר במספר הטלפון 054-4620273.

 

 

    תכנון ועיצוב הבית מתחיל עכשיו!

    בוא נפגש ונתחיל לעבוד!

    חברות שיווק ופרסום חברות שיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support