Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פנטהאוז 5 חדרים ברמת גן

הלקוחות פנו אלי בשלב מאוד מוקדם של תכנון הדירה ולכן התאפשר לנו לבצע שינויים רבים בתכנון הפנימי של הדירה.
הלקוחות ציינו בפני את כל הרצונות והחלומות שלהם , כל מה שהיו רוצים שיתקיים בביתם החדש ואני דאגתי לתכנן ולשלב אותם בתכנית…ממש כמו חליפה המותאמת אישית להם.
היה דגש רב על תכנון של מקומות אחסון: ארון כניסה לבית, ספרייה ענקית המכילה כמות גדולה של ספרים, ארון גדול רק של מעילים, ארונות נעליים נפרדים להורים ולילדים, ארונות שרות בחדרי הרחצה, ארון כביסה גדול וכמובן תכנון המטבח שעליו נתנו התייחסות רבה 🙂 המטבח תוכנן עם שפע של מקומות אחסון ומשטחי עבודה, אי רחב שמספק ישיבה לשישה סועדים, פינת קפה ותכנון ומקרר יין.
בחדרי הרחצה תוכננו מקלחונים גדולים עם ספסלי ישיבה עם נישות לאחסון סבונים.
בחדר המגורים תוכנן ארון עם חיפוי לטלויזיה המכיל את המכשירים של מערכת השמע, בשילוב עם מדפים דקורטיבים לאקססוריז.
מרפסת הדירה רחבת ידיים ויוצאים אליה גם מחדר שינה של ההורים. היא מחולקת לאזורי אירוח שונים: מחסן, מטבח חוץ לצד אדניות צמחי תבלין, אזור ישיבת קפה ופינת אוכל , פינת כביסה ושירות, ואזור דשא רחב למשחקי הילדים.
לבית נבחר סגנון עיצובי מודרני עם שילוב עץ המעניק חמימות רבה לאווירה, בשילוב עם גווני שחור ואפור ומעט צבעוניות. בהתאם לכך נבחרה התאורה, הריהוט ושאר ההחלטות העיצוביות.
 
צילום: אורן עמוס

איך זה היה נראה קודם?

    מזמינה אתכם להיפגש לקפה!

    מלאו את הפרטים ואצור אתכם קשר

      תכנון ועיצוב הבית מתחיל עכשיו!

      בוא נפגש ונתחיל לעבוד!

      חברות שיווק ופרסום חברות שיווק ופרסום
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support