Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עם אי ע-נ-ק במטבח: בדירה הזו ברחובות ממש אוהבים לארח מאת:walla home

מאת: Walla Home

צילום: שי אפשטיין

 

הדיירים: זוג + 3 ילדים

המקום: רחובות

השטח: 150 מ"ר

עיצוב פנים: מלי לוי אלבוים

 

הסנדלרית לא הולכת יחפה: מעצבת פנים עיצבה את דירת הקבלן ברחובות של משפחתה. הסגנון – שיק מונוכרומטי, השטח – 150 מ"ר של משפחתיות, הרכיב הסודי – טונות של אור טבעי. בואו לראות איך זה נעשה

אומרים שהסנדלר הולך יחף, אבל לא כך כשזה נוגע לדירה הפרטית של מעצבת הפנים מלי לוי אלבוים. המעצבת הפכה דירת קבלן סטנדרטית בלב השפלה לדירה מעוצבת התואמת בצורה מדויקת לצרכים הדינאמיים שלה ושל משפחתה.

"כבית שמרבה לבשל ולארח, היה לי חשוב להגדיל את המטבח על חשבון פינת האוכל וליצור מטבח ענק עם אי עצום, שיהפוך ללב הפועם של הבית. האי משרת כשמונה סועדים והמטבח עצמו מאופיין בקווים נקיים מודרניים, מראה אחיד של ארונות ודלתות נטולות ידיות בטריקה שקטה. המטבח פרקטי מאוד, עשיר בפתרונות אחסון ומשטחי עבודה גדולים. על מנת "להקליל" את המראה, בחרתי במשטח עץ גושני מרחף עם רגלי נירוסטה, שמחוברים לארונות אי ומייצרים חזות אוורירית יותר. בכדי להוסיף רכות וחמימות לצבע הלבן והמבריק של המטבח, שילבתי תאורת עבודה ותאורה דקורטיבית שמשרה אווירה נעימה ומתמזגת עם פלטת הצבעים הבהירה הכללית. המטבח נפתח אל החלון כדי ליצור מרחב תנועה מקסימאלי ותחושה של גודל".

לוי אלבוים עיצבה את החלל כבית שמקנה חופש לילדים. "היה לי חשוב ליצור בית מרווח ולא עמוס, כדי שהילדים יוכלו לשחק באופן חופשי באזור פתוח, מבלי שיהיו בדרכם מכשולים או מחסומים. הספה בסלון היא ספת עור עמידה ושימושית ויתר הרהיטים רב תכליתיים שנועדו גם לאחסון צעצועים ומשחקים".

המראה המינימליסטי של הסלון בא לידי ביטוי בטלוויזיה צמודה לקיר, כאשר מערכת המדיה הוטמעה בארון סמוי במסדרון. "למעשה, יצרתי ארון נישה מיוחד בקיר בו מאוחסנים שואב אבק, מגבות ואמצעי מדיה, על מנת ליצור אסתטיקה נקייה מבלי להתפשר על פונקציונאליות גבוהה". על מנת לשמור על שימושיות מבלי לתפוס מקום יקר, הצטיידה לוי אלבוים בקונסולה מסוגננת שנפתחת בעת הצורך לפינת אוכל לאירוח של 14 סועדים ומונחת בכניסה כפריט דקורטיבי.

בבית מורגשת גם קריצה הומוריסטית. כך למשל, בשירותי האורחים יש כיתוב משעשע וקיר בגוון צהוב צעיר ורענן. כמעצבת שעובדת ישירות מהבית, עיצבה לוי אלבוים לעצמה משרד ביתי ששונה במראה שלו מיתר הבית. המשרד עוצב בגוונים חמים של נס קפה והוצבו בו כיסאות עטופים בבד אתני, שיוצרים אווירה רגועה, חמימה ומזמינה. מאחורי שולחן העבודה תלתה המעצבת קיר שעם ענק, שמורכב מלוחות שעם שהודבקו יחדיו כמו לבנים ומשמש לתליית מודעות. בצד הוצבה ספרייה ענקית המכילה מגזינים, חומרי השראה ועבודות. "חדר העבודה שלי הוא כמו אולם תצוגה ומציג אפשרויות עיצוב ואחסון ללקוחות שמגיעים לפגישות".

 

 

    תכנון ועיצוב הבית מתחיל עכשיו!

    בוא נפגש ונתחיל לעבוד!

    חברות שיווק ופרסום חברות שיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support