Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שינוי מוחלט: כשמטבח וסלון ישנים עוברים מהפך מאת: מערכת אתר בניין ודיור

מאת: מערכת אתר בניין ודיור

צילום: שי אפשטיין

 

דיירים: הורים עם ילדים בוגרים

מקום: ראשון לציון

גודל החלל: 71 מ"ר, חלל הפנים גדל ב- 8 מ"ר לטובת פינת האוכל

זמן השיפוץ:  חודשיים

תכנון ועיצוב פנים: מלי לוי אלבוים

 

איך הופכים חלל מיושן עם רהיטים כבדים למקום מודרני וקליל? בואו תראו את המהפך שעבר החלל הציבורי בבית הזה בראשון לציון

אחד השיפוצים הכי פופולאריים בקרב הישראלים, הוא שיפוץ החללים הציבוריים בבית שלהם. כלומר, במידה ונעשה רק שיפוץ חלקי וישנו תקציב מוגבל שלא מאפשר לבצע שינוי בכל חלקי הבית, החללים הציבוריים (מקומות בהם מתכנסת המשפחה והמקומות בהם נהוג לארח), הם שיזכו לרוב לשיפוץ, כששאר החדרים והחללים בבית נשארים כמו שהיו.

גם בבית המשפחתי הזה בראשון לציון, הוחלט להתמקד בחללים הציבוריים שכללו את הסלון, המטבח ופינת האוכל וגם את שירותי האורחים ואת הגינה, אבל אנחנו עומדים להתמקד רק בשילוש הקדוש שהוזכר לעיל.  הסלון, המטבח ופינת האוכל היו צמודים גם בעבר, אבל הוחלט להרחיב את החלל כולו ולהעניק עיצוב ואופי חדשים לשלושתם.

לפני השינוי, הבית היה עמוס בריהוט עץ מגושם וכהה שגרם לתחושת צפיפות וכובד בחלל, המטבח היה חצי סגור עם מקומות אחסון ומשטחי עבודה מועטים, ריצוף וכלים סניטריים ישנים. הדיירים ביקשו ליצור חלל מרווח וגדול יותר בעל מראה מודרני שמאופיין בקווים נקיים ומשדר אסתטיות. במקום הריהוט המיושן, נבחרו רהיטים מודרניים יותר בצבעים שתמיד נשארים באופנה – ספות אפורות, ארונות מטבח לבנים, גופי תאורה קלילים וכדומה.

בואו לסיור:

וכך נראה החלל הציבורי לפני השינוי:

 

    תכנון ועיצוב הבית מתחיל עכשיו!

    בוא נפגש ונתחיל לעבוד!

    חברות שיווק ופרסום חברות שיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support