Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכל אודות עיצוב בסגנון מינימליסטי

עולם עיצוב הפנים נחשב לעשיר ומגוון מאד ויש בו אינספור סגנונות שיכולים להתאים לכל אחד ולכל סוג של חלל, בית או חדר. כאשר נכנסים למקום כלשהו מיד אפשר להבין על אילו עקרונות עיצוב הוא מבוסס – עיצוב מודרני או מסורתי, כפרי או עכשווי, או עשיר בפרטים. לכל אחד מהסגנונות האלה יש את המאפיינים הייחודיים שלו, את העקרונות שלו ואת ההתאמה שלו לבתים אלה ואחרים או לאנשים מסוימים שיש להם זיקה אליו. כך לבסוף מוצאים את הדרך הנכונה והמתאימה ביותר לעצב כל בית, חדר, חלל או משרד ולשם כך חשוב להיעזר באנשי מקצוע מהתחום.

less is more – מה זה אומר?

בדיוק כפי שאפשר להבין מהשם של סגנון עיצובי זה – כאשר מדברים על עיצוב מינימליסטי מתכוונים למיעוט של חפצים, רהיטים או כל אלמנט עיצובי אחר, מלבד אלה שממש חייבים לשם מחייה או שימוש בחלל ההולך ומתעצב. בנוסף, בדרך כלל בחללים שמעוצבים ברוח זו לא יהיה שימוש בצבעים על הקירות או הרהיטים והצבע שיהיה שולט בחלל הוא הלבן. הרהיטים שייבחרו יהיו בעלי עיצוב נקי ומינימלי, ללא עיטורים וללא גימור אחר מאשר קווים או פסים ישרים ולא יהיו רעיונות מהפכניים או כאלה שיש בהם כדי חשיבה מחוץ לקופסה. מי שייכנס לחדר או חלל כזה יבין בהחלט שמדובר בבחירה עיצובית מושכלת.

איך יודעים איזה סגנון עיצובי לבחור?

מי שמעוניין בעיצוב בעל סגנון מינימליסטי יצטרך את העזרה של מעצבת פנים מנוסה שכבר יצא לה ללוות תהליכי עיצוב כזה עם לקוחות אחרים בהצלחה מרובה. גם כאשר בוחרים במינימליזם צריך לדעת איך להתאים אותו גם לחלל המעוצב וגם לאותו אדם שעומד לעשות שימוש בחלל ורוצה שהוא יהיה מתאים בדיוק לרצונות וההעדפות שלו. לניסיון רב ככל האפשר יש חשיבות גבוהה בסגנון עיצובי זה ולכן מומלץ להיות מלווים על ידי מעצבת מקצועית ומנוסה.

מתעניינים בעיצוב כזה? פנו אל מעצבת הפנים מלי לוי אלבוים שתלווה אתכם בתהליך העיצוב בהתאמה אישית מלאה לצרכים והרצונות שלכם.

    תכנון ועיצוב הבית מתחיל עכשיו!

    בוא נפגש ונתחיל לעבוד!

    חברות שיווק ופרסום חברות שיווק ופרסום