Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כשלבן פוגש פונקציונאליות: דירה חדשה מקבלן בנס ציונה מאת: מערכת אתר בניין ודיור

מאת: מערכת אתר בניין ודיור
צילום: שי אפשטיין

הדיירים: משפחה בת 4 נפשות
המקום: נס ציונה
השטח: 126 מ"ר
תקציב: 150,000 שקלים
עיצוב פנים: מלי לוי אלבוים

 

התחושה המודרנית והנקייה שמלווה את הדירה שלפניכם מתחילה מארונות האחסון המוסתרים בכניסה, עוברת דרך המטבח ונמשכת עד לדלתות של חדרי הרחצה

מודרנית ונקייה: אלו שתי המילים שמתארות במדויק את הדירה שלפניכם. מדובר על דירת 4 חדרים שנרכשה מקבלן, ותוכננה במיוחד כדי להכיל פתרונות אחסון רבים תוך כדי שמירה על מרחב וגודל מקסימליים, כאשר החלל הציבורי פתוח ומשותף למטבח, פינת האוכל והסלון. העיצוב החדש שילב בבית עבודות נגרות רבות בהתאמה אישית לחלל והתכנון ביקש לכלול כמה שיותר פונקציות בתוך מצב נתון אחד.

המטבח הגדול שתוכנן כאן מציע משטחי עבודה ואחסון רבים, וכמו כן דלפק אכילה לארבעה סועדים. הצבע השולט, כמו בחלקים רבים אחרים בבית, הוא לבן עם שילוב של אקססוריז ותאורה בגווני אפור ושחור, שמשתלבים היטב עם הריצוף הכללי של הבית. שני מדפי אחסון עשויים מעץ אלון מוסיפים חמימות למטבח ומשתלבים עם שאר פריטי העץ שקיימים בבית כולו. 

במקום פינת אוכל סטנדרטית של שולחן גדול עם כיסאות רבים שתופסים המון שטח חשוב בחלל, הוחלט למקם כאן קונסולה מעוצבת בעץ אלון שנפתחת ל- 14 סועדים ומשמשת כשולחן אוכל ענק לשעת הצורך, מה שמשאיר את הבית גדול ומרווח בשאר הימים שבהם לא מארחים. את הקונסולה הוחלט למקם לצדו של קיר בריקים גדול בגווני שמנת ואפור, שמצליח להעניק תחושת חמימות נעימה בבית ומרכך את החיבור שבין המטבח הלבן לרהיטי העץ השונים בסלון. הסלון עוצב בגווני עץ חמימים על מנת לתת מענה מנוגד למטבח המודרני, ושולבו בו פרטי אקססוריז צבעוניים המוספים למראה הצעיר.
 
 
 
שירותי האורחים שהיו במקור בכניסה לבית בוטלו מחוסר עניין וצורך, ובמקומם תוכנן ארון כניסה גדול ופונקציונלי שמאפשר הסתרה של ארון החשמל והתקשורת ומהווה למעשה ארון מעילים ותיקים חשוב ונחוץ בכניסה לבית. בנוסף הוא מאפשר גישה אל שטח שרות גדול שמכיל מדפים רבים לאחסון בקבוקי שתייה ומזוודות. חזית הארון נצבעה בגוון הקיר על מנת לא להבליטה יותר מידי, ושולבה בה חריטת CNC מיוחדת עם המילה WELCOME, הפוגשת כל אדם שנכנס לבית.
 
 
 
 
בחדר הרחצה של הורים בוטל קיר הכניסה ובמקומו עוצבו קיר זכוכית גדול ודלת כניסה מזכוכית ועליהם הכיתוב "WASH ROOM". התכנון החדש מכניס הרבה אור לחדר הרחצה, ומאפשר מבט מציץ ומעניין מכיון חדר השינה אליו.
 

הדירה לפני העיצוב

רשימת ספקים חלקית:

עבודות שיפוץ: יעל פרויקטים
תאורה: יצחקי תאורה
נגרות:  רהיטי קהירי
עבודות זכוכית: ד"ר זכוכית
כסאות בר: כסאות שלי
בריקים: "בריקים"
אקססוריז והלבשת הבית: איפאה
מטבח: מטבחי אביבי
וילונות: נויה עיצובים

    תכנון ועיצוב הבית מתחיל עכשיו!

    בוא נפגש ונתחיל לעבוד!

    חברות שיווק ופרסום חברות שיווק ופרסום