Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל השלבים לקראת תכנון נכון לדירה

כאשר נכנסים לדירה כלשהי אמנם רואים אותה במצב הסופי שלה – בנויה, מחולקת, מאובזרת ומרוהטת, אבל חשוב לדעת ולהבין שהמצב הזה הגיע אחרי תהליך לא קצר ולא פשוט של תכנון מדויק לדירה שמעורבים בו כמה אנשי מקצוע ויש במהלכו לא מעט החלטות להחליט ובחירות לבחור. כל דירה שעומדת להיבנות צריכה לקבל את תשומת הלב האישית שלה על מנת לעמוד בדרישות של הלקוח שעומד לגור בה, לעמוד בסטנדרטים מחמירים של בנייה, גימור ובטיחות ולא פחות חשוב – להיות נוחה, פרקטית ומעוצבת. אין מדובר בתכנון קר ומחושב אלא כזה שצריך להיות אינטואיטיבי, רגיש לכל לקוח ולכל שימוש בדירה וכזה שבסופו הלקוח ירגיש שהגיע הביתה.

מה השלבים של תהליך תכנון דירה?

תכנון דירה יכול להתחיל עוד לפני שנבנו היסודות של המבנה, כלומר כאשר יש רק מגרש שעליו מתוכננת הבנייה. התכנון הראשוני יכלול שרטוטים והכנת תוכניות, יש מקרים שבהם יהיה צורך לפנות אל הרשות המקומית כדי לבקש ולקבל אישורים כאלה ואחרים, בחירת אנשי המקצוע המתאימים ביותר וכמובן ביצוע העבודות הלכה למעשה. תכנון דירה צריך לכלול אנשי מקצוע מנוסים, לרבות אדריכל או אדריכלית שיפקחו על הפרויקט וידאגו לכך שהשרטוטים יהיו מתאימים למהות המבנה, לשימוש המיועד וכמובן לכל הדרישות האישיות של הלקוח או של מי שעומד לגור בדירה ההולכת ונבנית.

החשיבות של עבודה עם אנשי מקצוע מנוסים

לידע והניסיון הקודם יש חשיבות גבוהה ואפילו תרומה מכרעת להצלחת הפרויקט. תכנון נכון הוא פרויקט שגם צריך להיות מותאם אישית לכל לקוח ולקוח וגם לעמוד בתקנים מחמירים של בנייה, בטיחות ועבודה. כך נכנסת לתמונה המקצועיות של מי שמלווה את הפרויקט מבחינה מקצועית וככל שיהיה לו או לה יותר ידע וניסיון כך הפרויקט יתקדם בצורה יותר יעילה, נכונה ומהירה. כל חריגה או בעיה עלולות לגרום לעלויות גבוהות או עיכוב בלוח הזמנים והאדריכל שילווה את הפרויקט ידאג שהן לא יקרו.

מלי לוי אלבוים, מתכננת ומעצבת פנים, מלווה תהליכי תכנון דירות ובתים כדי להגשים את החלום של כל לקוח ולקוח.

    תכנון ועיצוב הבית מתחיל עכשיו!

    בוא נפגש ונתחיל לעבוד!

    חברות שיווק ופרסום חברות שיווק ופרסום