Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פנטהאוז 5 חדרים בבאר יעקב 2

25גודל הדירה: 130 מ"ר + 100 מ"ר מרפסת שמש מקורה

בני הזוג רכשו דירת קבלן חדשה בשלבים מאוד מתקדמים כשהיא מוכנה למסירה. הם פנו אלי לתכנון ועיצוב מחדש של הדירה כך שתתאים בדיוק לכל הרצונות, החלומות והסגנון העיצובי המועדף עליהם.

התכנון החדש כלל שבירת קירות, הרחבת חללים ואפילו החלפת מיקום חדר הרחצה של ההורים: שירותי האורחים גדלו כדי שיהיו נגישים ונוחים יותר, חדר הרחצה של ההורים הכפיל את גודלו כדי למקם בו מקלחון גדול עם ספסל ישיבה ונישה לאחסון חומרי הרחצה. חדר הארונות שינה את מקומו על חשבון חדר רחצה נוסף שלא היה בו צורך. כל השינויים המבניים הללו התאפשרו בזכות מרפסת השמש המקורה שבה תוכנן מטבח חוץ גדול ומפנק לצד פינת אוכל מרווחת למספר רב של סועדים. ביטול שולחן האוכל בבית עצמו יצר תחושת מרחב גדולה יותר שאפשרה לתכנן ארון כניסה מפתיע ומיוחד בעיצובו הנועז והפרקטי. הארון תוכנן ועוצב בהתאמה אישית. נבחר לו גוון כחול כהה הנותן טוויסט ששובר את הגוונים הבהירים. רואים אותו מהמטבח ומהסלון ובנוסף הוא משמש כחוצץ בין החלל הציבורי לפרטי. מדובר באלמנט מפתיע ומיוחד ביותר, ארון פינתי המכיל שפע של אחסון: מגירות לאחסון מזווה, מקום לאחסון בקבוקי יין וגם אחסון למעילים. אבל זה לא הכל, שכן הארון הזה כולל בתוכו גם דלת נסתרת המובילה היישר אל חדר השינה של ההורים.

חדר השינה של ההורים עוצב כסוויטה מפנקת במיוחד, כאשר רק קיר זכוכית מפריד בין אזור השינה לחדר הרחצה, דבר המעניק לחדר עומק ותחושה של מרחב. חדר השינה נקי, אלגנטי ומינימליסטי. הגוונים השולטים בחלל הם כמובן לבן ועץ בזכות פרקט עץ מעושן וארון האמבטיה החום והמרשים שנעשה בהזמנה אישית ומשתקף מבעד לקירות הזכוכית השקופים. המטבח הוחלף ותוכנן במקומו מטבח חדש עדכני ומודרני המאופיין בגוונים מונוכרומטיים בהירים בשילוב עם עץ אגוז כהה שמכניס דרמה וחמימות לעיצובו. החלל הציבורי מעוצב כולו בצבעים בהירים, מונוכרומטיים, כאשר הצבע הלבן שולט בהם. העיצוב הנקי והעדין נבחר מאחר והמטבח איננו גדול במיוחד ורציתי לתת לו תחושת מרחב ואור.

צילום: אורית ארנון

איך זה היה נראה קודם?

    מזמינה אתכם להיפגש לקפה!

    מלאו את הפרטים ואצור אתכם קשר

      תכנון ועיצוב הבית מתחיל עכשיו!

      בוא נפגש ונתחיל לעבוד!

      חברות שיווק ופרסום חברות שיווק ופרסום