Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב למשפחה מרובת ילדים מאת: מערכת אתר בניין ודיור

מאת: סיוואנה אופיר
צילום: שי אפשטיין

הדיירים: משפחה מרובת ילדים
השטח: 274 מ"ר (+200 מ"ר גינה)
מקום: גני תקווה
עיצוב פנים: מלי לוי אלבוים

עיצוב למשפחה מרובת ילדים: הצצה לבית מעוצב בגני תקווה

סלון מרווח, פינת אוכל שמתאימה ל-10 סועדים ויותר – איך מעצבים בית חדש ומודרני שיתאים לצרכיה של משפחה מרובת ילדים? בואו תראו

הבית שאנו מבקרים בו היום מאכלס משפחה גדולה אשר רכשה בית ריק לחלוטין (פרט לקירות החיצוניים, לחלונות ולריצוף) והתאימה אותו לצרכיה. בבואם לתכנן את חללי הבית יחד עם מעצבת הפנים, ביקשו הדיירים שתכנון הבית יתאים לצרכים של משפחה מרובת ילדים, מבחינת גודל המטבח, פינות הישיבה השונות, מרחב מחייה ציבורי נגיש ומגוון חדרים. סגנון העיצוב שרצו לביתם הוא מודרני אך משולב עם אלמנטים כפריים, שיעניקו הרגשה ביתית וחמימה.

בכניסה לדירה, מצד שמאל, ממוקם הסלון הגדול אשר מופרד בעדינות משאר החלל הציבורי של הבית על ידי מדרגות ופטיו, היוצרים לצידו מרחב מואר וחשוף. בצידו השני של הבית מרוכזים האזורים הציבוריים היום-יומיים אשר מותאמים בגודלם למשפחה הגדולה המתגוררת בבית: מטבח המתפרש על פני 25 מ"ר הכולל אי רחב המשמש גם לישיבה, שולחן אוכל המותאם לעשר נפשות, ופינת ישיבה בשביל הילדים.

סגנון העיצוב שרצו לביתם הוא מודרני אך משולב עם אלמנטים כפריים

פרט למטבח, כל תכנוני הנגרות בבית, כולל שולחן הסלון, ארונות האמבטיה וריהוט חדרי השינה, נעשו על ידי המעצבת ובביצוע נגר, בהתאמה אישית למשפחה.

שולחן הסלון המעוצב
כסאות הסלון מכניסים נגיעות צבע המשתלבות עם אפרוריות הספות ועם גווני העץ

לעיצוב הבית אופי מעניין מאחר והוא משלב את השקט עם הנועז, כמו השילוב של צבעים לבנים ואפורים עם נגיעות צבע בוהקות. בחדרי הבית השונים נעשה שימוש בנגיעות צבעוניות, חלקן קבועות ואת חלקן נותנים אקססוריז צבעוניים. מעל אי המטבח, למשל, ממוקמת מנורה כתומה ובולטת, בפינת האוכל, שניים מתוך עשרת הכיסאות  מרופדים בבד עם טוויסט הומוריסטי, ובסלון, שני הכיסאות מכניסים נגיעות צבע המשתלבות עם אפרוריות הספות ועם גווני העץ.

במטבח, קיים שילוב בין תאורה חזקה המותאמת למשטח העבודה, תאורת ספוטים לחללי האכסון ותאורה דקורטיבית מעל האי
בכל חדר בבית נגיעות השוברות את העיצוב הנקי והשקט
בחדר ההורים, קומודה ארוכה אליה מתחבר דלפק איפור בתכנון נגרות אישי
דלפק האיפור בחדר השינה

חדרי האמבטיה והשירותים בבית עוצבו בסגנונות המותאמים למי שמשתמש בהם. חדר האמבטיה של הילדים הקטנים עוצב בסגנון מינימליסטי מודרני, אך השקט והניקיון העיצובי שבו נשבר על ידי אריחי הקומיקס הצבעוניים ועל ידי הארון הירוק הנועז שממוקם תחת שני הכיורים.

חדר האמבטיה של הילדים הקטנים מואר על ידי אריחי קומיקס צבעוניים וארון ירוק תחת שני הכיורים

בשונה מחדר האמבטיה של הילדים, חדר האמבטיה של ההורים נושק לסגנון הכפרי, עם צבעים חמים, פיתוחים בנגרות ושתי מנורות עתיקות המפיצות בחדר אור רך ונעים.

חדר האמבטיה של ההורים
בשירותי האורחים משולבת מנורה כתומה משוק הפשפשים שמקפיצה את החלל

עיצוב הבית מוכיח כי גם כאשר המשימה היא התאמת הבית למשפחה גדולה שבניה בעלי צרכים שונים ובגילאים שונים, ניתן לעשות זאת מבלי להתפשר על איכות ועל יופי וליצור מרחב מחייה נוח, פונקציונלי ומעוצב. 

תכנית קומת הקרקע – הסלון הגדול מופרד בעדינות משאר החלל הציבורי של הבית על ידי מדרגות ופטיו, היוצרים לצידו מרחב מואר וחשוף

רשימת ספקים:

תמונות ופסלים- גלריה אורבניקס

אקססוריז והלבשת הבית- איפאה

נגרות – ד.ש תעשיות רהיטים בע"מ

    תכנון ועיצוב הבית מתחיל עכשיו!

    בוא נפגש ונתחיל לעבוד!

    חברות שיווק ופרסום חברות שיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support