Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חלוקה מחודשת של הבית- תכנון ועיצוב בגבס.

הבית גדול עליכם???

הילדים גדלו ועזבו את הקן, ונותרתם בבית עם כמה חדרים פנויים, מה עושים??? עוברים דירה? לאו דווקא! בעזרת מעצב פנים אשר יצור עבורכם תכנון וחלוקה חדשה לביתכם המתייחסת לדרישות ולצרכים החדשים שלכם, ניתן לממש את מלוא הפוטנציאל המצוי בדירתכם ולהתאימה למצב החדש. עיצוב הדירה בצורה נכונה משדרגת את איכות החיים, איכות שתגרום לכם להתאהב בביתכם מחדש ולהפוך את החלומות שלכם למציאות.

 

בעידן המודרני שבו אנו חיים, עם טכנולוגיה שמתקדמת ומתחדשת כל הזמן, מתקדמות גם שיטות הבנייה המאפשרות לנו לפנות לפתרונות יעילים וחסכוניים.

אחת השיטות הנפוצות והכדאיות ביותר מתבססות על שימוש בלוחות גבס.

השימוש בגבס יצר מושג חדש בעולם הבנייה, והוא מקנה גמישות בתכנון, מהירות וקלות ביצוע.

לגבס שימושים רבים בתחום הבנייה ועיצוב הבית: בהיבט הפונקציונאלי הוא מתאים לבניית קירות, מחיצות, תקרות, ובהיבט הדקורטיבי הוא מתאים לבניית נישות, פרופילים מעוצבים, ריהוט מגבס וכ"ו.

מאחר והשימוש בגבס הוא פשוט ומהיר, בעזרת תכנון מקדים של מעצב פנים ניתן להפוך כל דירה סטנדרטית לדירה מעוצבת ומסוגננת, אשר מותאמת לרצונות שלכם.

כך לדוגמא ניתן לאחד בין שני חדרים צמודים וליצור סוויטת הורים מפנקת עם חדר אמבטיה וחדר ארונות מרווח, או לבטל את החדר הקרוב ביותר למטבח / לסלון וליצור פינת אוכל רחבת ידיים עם שולחן אוכל גדול המספיק לכל אורחי הבית. יגמרו הימים שבהם לפני כל ארוחה אתם צריכים להפוך את כל הבית כדי להגדיל את השולחן בפינת האוכל על מנת שיספיק לכל האורחים- כעת לשולחן יהיה את מקומו הטבעי בבית וגודלו יעניק לכם תחושה נעימה וכייף גדול לארח.

תוכלו להגדיל את חדר העבודה שלכם וסוף סוף יהיה לכם מקום לכל הספרים והמגזינים שתמיד רציתם לשמור.

הנמכת התקרה מגבס מאפשרת לקבוע בתוכה גופי תאורה שקועים ואף ניסרתים אשר יוצרים תחושה של תקרה "צפה". ניתן להסתיר את צנרת מיזוג האוויר ואת חוטי מערכות הסאונד והאזעקה שניצבות בבית.

מלבד חלוקת החלל החדשה ניתן לבצע בגבס אין סוף עיצובים בעזרת מגוון עצום של אלמנטים עיצוביים. אפשר ליצור נישות המוסיפות נגיעה ארכיטקטונית לחלל ובהן תוכלו להניח פסל או תמונה ובשילוב עם תאורה השקועה בגבס תקבלו גם נישה מוארת, אשר תשנה את מראה הדירה באופן משמעותי.

ניתן להתקין קרניזים דקורטיביים בהיקף התקרה ולהעניק לבית סגנון מיוחד.

להציב את מסך הפלזמה בגובה שמתאים לכם וכך גם את מכשירי הרמקול השקועים על גבי קירות גבס "תלויים", כך תוכלו ליהנות מחוויות הצפייה האולטימטיבית שתמיד חלמתם עליה וכל זאת מבלי שיראו חוטים ושקעים.

 

קיים מגוון רחב של לוחות גבס אותם ניתן להתאים לחללים שונים בבית, על פי ייעודם ושימושם, כגון: "לוחות גבס ירוק"- מיעוד לשימוש בחללים רטובים שבהם קיים שימוש קבוע במים כמו חדרי רחצה, חדרי כביסה, שירותים וכ"ו.

לוחות הגבס בתוספת של חומרי בידוד ואיטום מבטיחים בידוד מושלם לבית מפני חום, קור ורעש- ניתן להתאים את רמת הבידוד בהתאם למיקומם בחלל ללא תוספת עובי לקיר, כך לדוגמא ניתן להגביר את הבידוד האקוסטי בחדר השינה.

אל חשש מפני תליית אביזרים, על גבי לוחות הגבס ניתן להתקין הכול, כולל כלים סניטאריים, ארונות מטבח, מסכי פלזמה כבדים, וזאת באמצעות שימוש באמצעים והתקנים שנועדו לצורכי נשיאת משקל רב, בהתאם למפרטי עבודה מדויקים.

ומה לגבי מקרה של רעידת אדמה, לוחות הגבס יציבים במיוחד וזאת בגלל מבנה הקיר הכולל שילדת פלדה יציבה וגמישה השומרת על יציבות  הקירות ומגנה עליהם מפני רעידות חזקות. בנוסף, משקלם  הקל של הקירות מפחית במידה ניכרת את העומס על המבנה.

לגבס עמידות רבה בפני אש, ויכולת תיקון קלה ומהירה, ללא צורך במיומנות ותחזוקה.

 

וכמובן בעולם שבו חשוב לשמור על איכות הסביבה, הגבס הוא חומר ידידותי לסביבה המבוסס על חומרים טבעיים שאינם מכילים רעילים, הוא ניתן למחזור- ולכן פופולארי ואהוד ברחבי העולם.

 

אז זהו הזמן להפסיק לחלום ולהתחיל לחיות בבית שתמיד רציתם…ולהתאים אותו לצורכי המשפחה ולשינויים שחלים בה לאורך השנים.

 

 

    תכנון ועיצוב הבית מתחיל עכשיו!

    בוא נפגש ונתחיל לעבוד!

    חברות שיווק ופרסום חברות שיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support